תובנות משיקגו-קליבלנד משחק מספר 3 – 08/05/2015/מתן גילור

  1. סוף כל סוף משחק אליו שתי הקבוצות הופיעו. יותר נכון שתי ההגנות הופיעו וההתקפות נשארו במשחקים 1 (שיקגו) ו-2 (קליבלנד). משחק אגרסיבי וקשוח בדיוק במידה הנכונה, כלומר בלי להיות אלים. ההוכחה לכך היא שהאקט האלים ביותר במשחק היה טראש-טוק די מביך בין שני חנונים כחואכים נואה ולברון ג'יימס.
  2. במלחמות, נהוג לומר כי ההיסטוריה נכתבת בידי המנצחים (או בידי יהודים שהתיוונו לשם כך). בכדורסל, ההיסטוריה נכתבת בידי המהלך האחרון. לברון ג'יימס הגיע לזריקה האחרונה עם 27 נקודות (10 מתוכן ברבע האחרון) כשהוא עומד על 8/24 מהשדה והחטיא קרש-סל. דרק רוז הגיע לזריקה האחרונה עם 27 נקודות (11 מתוכן ברבע האחרון) כשהוא עומד על 9/25 מהשדה וקלע שלשה אדירה. מפה, אף אחד כבר לא יזכור ששניהם קיימו קרב החטאות במשך 3 רבעים או שלשניהם היה רבע אחרון אדיר או ששניהם נתנו תפוקה מצויינת גם בכדורים חוזרים ואסיסטים (7/7 של רוז מול 8/14 של ג'יימס) או אפילו את שלשת הקלאץ' של סמית'. ההיסטוריה תזכור רק את הסל האחרון.
  3. אם שתי הקבוצות תמשיכנה עם ההגנה הזו, הן יכולות לתת פייט לכל קבוצת מערב. ברם, אם שני הכוכבים של כל קבוצה ימשיכו להשליך בלוקים שמספיקים לבנות מחדש את כלבו שלום, לא תהיה להם תפילה. לא משנה כמה טובה הגנת היריבה, פשוט לא ייתכן שקולעים פחות מ-40% מהשדה.
  4. שני המאמנים עשו התאמות מצוינות בהגנה. שיקגו נתנה לג'יימס לקבל את הכדור בפנים, אבל מיד הביאה עזרה, שגרמה לו למספר איבודים, וחסמה את האפשרות שלו להיכנס לאמצע. אז נכון, זה הוליד כמה סלים קלים מקו הבסיס, אבל בעיקר הקשה עליו. קליבלנד סגרה הרמטית את הצבע בפני הגבוהים של שיקגו, כשאף אחד מהם לא קלע בספרות כפולות. עכשיו נשאר לראות איך שני מאמני ההגנה הללו יצליחו לעשות התאמות גם בהתקפה. אולי טיבדו יביא את ריברס ובלאט את גרשון בתור מאמני התקפה…
  5. לפחות בלאט יכול להיות גאה בניצחון בקרב "אני המאמן ששוחק הכי הרבה את החמישייה המימלא לא הכי כשירה שלי ודופק לעצמי את המשך הפלייאוף" כשהוא משתף רק 3 שחקנים מהספסל ומעניק להם זמן מצטבר של 58 דקות מתוך 4 שעות. ממש לא מספיק. וזה עוד ביום שהוא קיבל מהספל תקופה נהדרת של 32 נקודות ב-78%! אפקטיבי מהשדה. לא זוכר שהוא קיבל כזו תקופה נפלאה מהספסל, אז למה לא לתת יותר? אם ארווינג פצוע וגם כך לא מוצא את עצמו בהתקפה (11 נקודות ב-35% אפקטיבי מהשדה), לא יוצר לאחרים (0 אסיסטים) וחלש בהגנה, אזי שאין שום סיבה הגיונית לפרק אותו עם יותר מ-38 דקות. גם טיבדו לא יכול להיות יותר מדי גאה. גם 73 דקות לספסל זה לא מספיק, קל וחמר כשהוא ממשיך לשחוק את באטלר (יותר מ-44 דקות) ואת הג'לי, סליחה ברכיים של רוז (יותר מ-38 דקות).
  6. כיף של סדרה – הלוואי תגיע ל-7 משחקים.
Subscribe
Notify of
72 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
jojo
jojo
09/05/2015 11:08:14

תודה על הפוסט המעניין!
לגבי קיירי, זה מעבר לעניין של דקות. למה הוא היה על המגרש ברבע האחרון (וגם לפני) אם הוא לא קולע, לא שומר ולא מוסר אסיסטים?! אם הוא פצוע ולא מסוגל לשחק סביר, שישב על הספסל.
אולי אני בדרך להרוויח את תואר "רפה ההבנה" הראשון שלי בחיים (אמא תהיה כ"כ גאה.. ) אבל מסתמן שלברון השנה הוא לא האיש שיכול להכריע משחקים (המשחק היחיד שהוא הכריע במו ידיו הוא ההפסד מול יוסטון שבו הוא החטיא עונשין). הוא טוב שהכל הולך לקליבלנד.

תומר שור
תומר שור
09/05/2015 19:52:08
Reply to  jojo

זו אחת מהשאלות המגניבות בספורט ה'בדיעבד' – כמה משחקים את זוכרת ששחקן אשר לא קלע כל המשחק ובסוף בזמן ה'קלאץ' הכל הסתדר? אז כל מאמן צריך ברגעי האמת להמר – האם הסטטיסטיקה של המשחק תמשיך או שהיא 'תתיישר'. פיני גרשון לדוגמא, היה חסיד גישת 'הסטטיסטיקה תתיישר'. פארגו עשה מזה קריירה.

דובי
דובי
09/05/2015 11:19:52

תודה מתן.
התובנה שיש לי להוסיף היא שהופס הפך למקום הטוב ביותר להיות בו בזמן משחקים, ובכלל כל לילה בערך משתיים.
מברך את המגיבים החדשים, והחדשה, ומזמין את כל צופי הצללים להשתתף. זה הרבה יותר נחמד כשגם כותבים.
כמו שבטח כבר הבנתם התכונות הבאות אינן תנאי כניסה לקהילת הופס – הבנה במשחק, ידע במשחק, חדות לשון, צחות לשון, לשון בכלל ואפילו לא נעימות לבריות (רבין, זה אתה).
אם אתם לא מבינים משהו, תשאלו.
אם אתם חושבים משהו, תכתבו.
אם אתם חוששים שיצחקו עליכם, תנוח דעתכם, זה יקרה. אבל באהבה.

עגל
עגל
09/05/2015 11:24:10
Reply to  דובי

אני מצטרף לדובי ומוסיף – לעולם אל תעלבו. הנה תראו – ג'וג'ו, את רפת הבנה

jojo
jojo
09/05/2015 11:28:26
Reply to  עגל

לא מקבלים סיכה או תעודה? 🙂

עגל
עגל
09/05/2015 11:29:11
Reply to  jojo

על זה תיפני למנחם. כדאי לך לצבור 3 עלבונות ואז מקבלים חולצה ותקליט

מנחם לס
09/05/2015 16:12:25
Reply to  עגל

ובמקרה של JOJO גם נשיקה על המצח לפני כולם במפגש הופס הבא!

מתן גילור
מתן גילור
09/05/2015 11:22:16

אם זיכרוני אינו מטעני, הוא ראשון או שני בכמות הנקודות ברבע האחרון בליגה. מבחינתי, זו בדיוק המשמעות של להכריע משחקים.
אפשר להוסיף שלשות קלאץ נגד טורונטו או בהארכה בס"א. לא חסר.

jojo
jojo
09/05/2015 12:41:49

לא אתווכח עם סטטיסטיקה ועם הכישרון של לברון (שם מעולה לספר ילדים..), אבל לפעמים קבלת ההחלטות שלו היא שערורייתית, למשל לעניין השלשות אתמול.

דובי
דובי
09/05/2015 11:26:35

דבר נוסף, חשוב מאוד, לאלה מכם שהינם חדשים כאן – מטעמי מס ומעילה, אנחנו מחויבים לגבות תשלום סמלי מכל מגיב.
כידוע לחלקכם, רוב מוחלט של חברי הצוות מחזיקים במקצועות מפוקפקים ואזוטריים במשרדי ממשלה, חברות הייטק, אוניברסיטאות וכו, או שהנם ימאים, או ילדים. אני, לעומתם, עובד סוציאלי.
מאחר שכך הוסמכתי לאסוף את דמי החבר וטובות ההנאה הנלוות. אנא צרו איתי קשר בהקדם במייל n.ohel@gmail.com להסדרת המשך השתתפותכם.

איל
איל
09/05/2015 12:25:32
Reply to  דובי

🙂

מאוריציו
מאוריציו
09/05/2015 15:51:17
Reply to  דובי

חייב להבין, דוּבי או דוֹבי?

דובי
דובי
09/05/2015 16:24:08

בשורוק

מנחם לס
09/05/2015 16:15:20
Reply to  דובי

דובי, זאת לא בדיחה. יהיו כאלה שייקחו זאת ברצינות וייעלמו.

דובי
דובי
09/05/2015 16:25:39
Reply to  מנחם לס

מנחם תעשה טובה תן לי לנהל את הקופה הקטנה של הצוות… כבר אספתי 600 שקל, ארגז בירה, שתי ארנבות ופאקט מאלבורו עם כתובת בערבית

jojo
jojo
09/05/2015 17:53:49
Reply to  דובי

לא ידעתי שארנבות הן אמצעי תשלום לגיטימי בחלקים מסויימים בארץ. האתר הזה בהחלט מרחיב אופקים..

דובי
דובי
09/05/2015 18:03:19
Reply to  jojo

בערד הכל עובר לסוחר, גם אם לא תמיד ישירות. לפעמים יש לסוחר עוזרים שמביאים אליו גם מה שלא אמור לעבור אליו.
בכל מקרה, כן, ארנבת היא חפץ סחיר.

תומר שור
תומר שור
09/05/2015 19:52:58
Reply to  דובי

צב גם תופס?
יש לו קופסת נעליים

משה כוהן
משה כוהן
09/05/2015 17:52:56
Reply to  מנחם לס

אני מתקשה להבין למה דובי מגיב כה רבות או מבקש שישאלו אותו שאלות עדיין לא ראיתי ממנו כלום בענין הבנה .

מי שלא מבין שישב בשקט תודה .

דובי
דובי
09/05/2015 18:15:23

כי בשביל זה יש אחרים. אני גזבר.

עגל
עגל
09/05/2015 11:28:34

אני מסכים עם ג'וג'ו לגבי קיירי, פצוע או לא הוא לא תרם כלום אלא רק הרס. בלאט קיווה שפתאום ברבע האחרון הכל יסתדר ?!
לגבי הרוטציה הקצרה אני לא מסכים, זה פלייאוף ולא זמן למשחקים. כל הקבוצות ששיחקו הלילה שיתפו רק 8 שחקנים בדקות משמעותיות. לכן הביקורת על ת'יבודו בעונה הרגילה היא נכונה אבל לא מתאימה לפלייאוף. כמובן שבהפרש של 20 נ"ק או יותר כדאי להוציא את גריפין או כל כוכב אחר.

מתן גילור
מתן גילור
09/05/2015 12:27:02
Reply to  עגל

ספסל:
שיקגו – 73 דק', 23 נק'.
קליבלנד – 58 דק', 32 נק'.
יוסטון – 70 דק', 25 נק'.
קליפרס – 80 דק', 46 נק'.

אז כן, בלאט היה חריג הלילה בכמות הדקות לספסל, למרות שקיבל ממנו תפוקה נהדרת.

עגל
עגל
09/05/2015 13:45:35

כשמסתכלים על דקות של הספסל צריך לראות גם על כמה שחקנים הן התחלקו. בכל הקבוצות שציינת היו רק 3 שחקנים משמעותיים

מתן גילור
מתן גילור
09/05/2015 13:55:16
Reply to  עגל

למה? הנתון הכי חשוב הוא כמה החמישייה משחקת (או יותר נכון, כמה היא נחה).

קמי
קמי
09/05/2015 19:38:29

אפשר את הנתון הזה לגולדן, אטלנטה וספרס (בסיבוב הראשון)?

מתן גילור
09/05/2015 19:43:53
Reply to  קמי

אין לי אפשרות טובה יותר מאשר לעבור משחק-משחק ולחשב אריתמטית. אולי יותר מאוחר אמצא לזה זמן, אבל אני מניח שהחישוב שלך יהיה טוב כמו שלי. אולי למישהו יש דרך טובה יותר.

kami
kami
09/05/2015 20:30:55

תודה. חשבתי שאתה מביא את הנתון הזה מאיזשהו מקום מסודר.. אני אחפש ואם כן אגיד לך..

kami
kami
09/05/2015 21:01:33

מצאתי משהו- http://www.hoopsstats.com/basketball/fantasy/nba/san-antonio-spurs/bench/profile/15/27/7-8-1-eff
יש להם בעיה עם הממוצעים אז בדקתי וסאן אנטוניו עם 95 דק ו43 נק. ראשונים זה בוסטון עם 112 ו50. אחריהם טורנטו.
אחרונים זה קליפרס ומאוד הפתיע אותי שאטלנטה אחד לפני האחרונים..
קליבלנד באמצע בדקות (76) אבל הכי מעט נקודות עם 21!
בכל מקרה הנתון של 58 קיצוני, הממוצע של הקליפרס הנמוך הוא 63..

מתן גילור
09/05/2015 21:16:49

תודה.
עגל חייב לי התנצלות 😉

אלעד
אלעד
09/05/2015 11:39:42

קלאסיקה של נ.ב.א.
ג'יי.אר. סמית' רוצח בדם קר…(-:
ברבע האחרון נראה שקליבלנד לא שיחקו שום תרגיל. רק לתת את הכדור ללברון, לארגן לו חסימות ולקוות שהוא יצליח לעשות משהו. שכונה.

איתי קדם
09/05/2015 12:17:28

לא מסכים עם האחרון. חושב שבלאט התכונן היטב וניצל את היתרונות של הקבוצה שלו. לקלעים של קליבלנד היה יום מצויין אז לא יכלו להתקפל על לברון בפוסט. אם הוא החטיא אז תומפסון השיג ריבאונד התקפה בלי סוף. קליבלנד מיצתה את מה שיכלה במשחק הזה ולצערה זה לא הספיק.
יש המון התאמות למשחק הבא כי חלק מהחקנים יגיעו תשושים במיוחד קיירי ורוז…

מתן גילור
מתן גילור
09/05/2015 12:30:49

למרות שכתבת "האחרון", אני אניח שהתכוונת לסעיף מספר 4, לנוכח תוכן התגובה.
הקלעים היו ביום טוב מחוץ לקשת, דווקא כי *כן* התקפלו על לברון בפוסט. אבל אם ביום של יותר מ-40% מהשלוש ויותר מ-90% מהקו, הקבוצה מייצרת רק 2 נק' לדקה, אז ההתקפה לא זורמת. אני מטיל את האשמה על המאמן והכוכב.

איתי קדם
09/05/2015 12:53:00

הי
התכוונתי לתגובה האחרונה….
הכוונה שלי הייתה שאפשר להאשים מי שרוצים אבל אם מסתכלים על המשחק עצמו קליבלנד הייתה במצב לנצח ולמעשה ניצחה הלילה את שיקאגו בנשק שלה – הגנה.

גם כשקולעים את הזריקה האחרונה עם הקרש מ 9 מטר – לא צריך למחוק את כל מה שהיה קודם – ואם יהיה כך שוב במשחק הבא – קליבלנד ינצחו.

מתן גילור
מתן גילור
09/05/2015 13:25:29

אם כוונתך שהגנות חזקות מגדילות את הסיכוי של קאבס לנצח, כי אז ההכרעה היא על מהלכים בודדים שלרוב מוכרעים באמצעות כישרון, אז אנחנו מסכימים.
ההימור שלי שזה לא ימשך ושיקגו תנצח את הסדרה.

איתי קדם
09/05/2015 13:45:28

בינתיים נראה כי זאת באמת הדרך היחידה של קליבלנד לנצח. הם נחותים ברוב העמדות , בעומק הם נחותים בגובה , גארדים באותה הרמה , קיירי פצוע ורוז משחק ברמה גבוהה ….
רק משחקי על של לברון יעזרו. או קליעה בסוף משחק כמו שכתבת.

holden
holden
09/05/2015 12:40:35

המכשול של קליבנד שהכל קם ונופל על לברון, לברון התעקש הלילה לקחת על עצמו את המשחק לטוב ולרע, הוא ככ רוצה להביא הישג לעיר וזה פוגע בו, לברון לא יהיה לעולם ברמה של הגדולים באמת, חסר לו את המשהו הערטילאי הזה, חסר לו פרגון, חסר לו איפוק ובעיקר הוא לא מוותר, בשביל לנצח במלמה כולה צריך לדעת לפעמים לוותר על קרב במהלכה, אני עדיין לא מספיד את קליבלנד, אולם בהחלט היה פספוס ענקי הלילה, זו מתפתחת להיות סדרה נפלאה

עגל
עגל
09/05/2015 13:48:01
Reply to  holden

ללברון חסר פירגון ? פירגון זה משהו שחסר לנו המגיבים. מה שהוא עשה במחצית הראשונה ובעיקר ברבע הראשון היה תיפקוד חלומי מעולם אחר

דורון האסטבן
דורון האסטבן
09/05/2015 13:49:41

דובי שלחתי 500 שח לאוהל, סליחה על שלא הייתי
בטוח שזה לא סכום סימלי ואז הסבירו לי שלשנתיים זה פחות משקל ליום.
עכשיו אני אחד משלכם.

דובי
דובי
09/05/2015 16:27:43

דורון שלום,

השטרות ששלחת לא עברו את מבחן הטוש, אנא העבר לידיי את הסכום פעם נוספת, בשטרות של 100

דורון האסטבן
דורון האסטבן
09/05/2015 13:52:25

תודה מתן גם על יומן האבטיח, יפה מאד.
ותודה דובי עגל ואפלטון שהסבירו רמזו שאם מנחם יורד
עליך (או מאשים אותך בהתחזות) אתה הופך לאחד מהח'ברה.

רפי
רפי
09/05/2015 14:11:34

בעיני המשחק הכי טוב שהיה עד עתה בפלייאוף!
כמה דברים –
דרק רוז במחצית השנייה היה אגרסיבי ונכנס לסל (24 נקודות 7-15 מהשדה ו-11 פעמים הלך לקו) , לקליבלנד לא היה מה לעשות מול זה…. אם רוז ממשיך לשחק ככה , הסיכויים נוטים לכיוון הבולס.

הסמול בול של קליבלנד בלי לאב אמור להסתמך בעיקר על לברון ואירוינג ,אבל היום איך שאירוינג נראה וההגנה של באטלר על לברון- זה לא עבד! דיויד בכל זאת המשיך להתעקש על הסמול בול רוב המחצית השנייה .

בהמשך לזה, במשחק כזה פיזי , למה פרקינס לא שיחק דקה?

לא בטוח שתיבדו התכוון לזה אבל מירוטיץ שיחק היום יותר מעשרים דקות והיה מצוין.

וחייבים לציין את שוב את ההגנה של באטלר על לברון, הוא גרם ללברון לאבד 7 פעמים , וגרם לו ל-32% מהשדה. מאז קוואי לאונרד בגמר של השנה שעברה לברון לא התמודד עם שמירה אישית כזו.

משחק 4 הולך להיות מלחמת עולם…….תענוג

מתן גילור
09/05/2015 15:07:22
Reply to  רפי

בגמר האחרון הוא קלע 28 נק' ב-65% אפקטיבי מהשדה, אז כנראה שהשמירה של באטלר טובה יותר 🙂 (אני כמובן מעט צוחק, כיוון שהנסיבות שונות לחלוטין).

רפי
רפי
09/05/2015 14:11:34

בעיני המשחק הכי טוב שהיה עד עתה בפלייאוף!
כמה דברים –
דרק רוז במחצית השנייה היה אגרסיבי ונכנס לסל (24 נקודות 7-15 מהשדה ו-11 פעמים הלך לקו) , לקליבלנד לא היה מה לעשות מול זה…. אם רוז ממשיך לשחק ככה , הסיכויים נוטים לכיוון הבולס.

הסמול בול של קליבלנד בלי לאב אמור להסתמך בעיקר על לברון ואירוינג ,אבל היום איך שאירוינג נראה וההגנה של באטלר על לברון- זה לא עבד! דיויד בכל זאת המשיך להתעקש על הסמול בול רוב המחצית השנייה .

בהמשך לזה, במשחק כזה פיזי , למה פרקינס לא שיחק דקה?

לא בטוח שתיבדו התכוון לזה אבל מירוטיץ שיחק היום יותר מעשרים דקות והיה מצוין.

וחייבים לציין את שוב את ההגנה של באטלר על לברון, הוא גרם ללברון לאבד 7 פעמים , וגרם לו ל-32% מהשדה. מאז קוואי לאונרד בגמר של השנה שעברה לברון לא התמודד עם שמירה אישית כזו.

משחק 4 הולך להיות מלחמת עולם…….תענוג

אוהד ס"א
אוהד ס"א
09/05/2015 14:44:28

אם בלאט היה פופ הוא היה יודע שההפסד הזה מצביע שהסדרה שלו. אם בתצוגת התקפה כה מזעזעת הם מפסידים בחוץ בבאזר ביטר מזליקו, הם ינצחו את הסדרה.
מרגע זה, זה צריך להיות ברור לכולם: הסדרה בידיים של הקאבס (ב- 6- 7 משחקים) אבל שלה ושלה בלבד.
תרשמו לעצמיכם 2:2. בשלב ראשון.

מנחם לס
09/05/2015 16:42:56

תובנה מצויינת. לצערי – למעשה לא איכפת לי ביותר – שיקגו מנצחת את הבא, מפסידה בקליבלנד, ומנצחת את הששי ואת כל הסידרה בבית ל-4-2.
אני לא מבין את המאמנין האלה. לפעמים נדמה לי שהם מחליטים על הרגיע לפי מה שנראה להם ללא תיכנון מוקדם. אחרת כיצד ניתן להסביר שתיבו לא נתן יותר מ-5 דקות טוטאלית למירוטיץ' בשני המשחקים הראשונים, ופתאום הוא משחק כל כך הרבה בשלישי?
והיכן היה פרקינס כשהקאבס שיוועה לגבוה פיזי?

דובי
דובי
09/05/2015 16:51:34
Reply to  מנחם לס

מנחם אם אתה מרחיב את הגדרת "גבוה פיזי" כך שתכלול את פרקינס, תגדיל בטיפונת ושים שם גם את הערימת חצץ שיאסר ואכרם השאירו לי ליד הבית

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
09/05/2015 17:13:45
Reply to  דובי

מה אתה בונה שם ?

דובי
דובי
09/05/2015 17:41:33

תאמין לי אין לי מושג.. נראה לי שזה מדרכה או אנדררטה

מתן גילור
09/05/2015 18:59:00
Reply to  מנחם לס

הוא שיתף את מירוטיץ' יותר כי גאסול נפצע והוא היה חייב להרחיב את הרוטציה.

המשגיח
המשגיח
09/05/2015 17:24:06

תודה על הפוסט. סדרה פתוחה לגמרי, וקליבלנד תנצח במשחק מס' 4.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
09/05/2015 17:29:47

לדובי הרי אני שולח עוד 3 שטרות של 200, כי ה100 חשודים,
השטרות הקודמים הוצאו מהבנק, אולי הטוש שלהם נגמר.
(בתמימות): גם אם אדם משלם 1100 שח זה משתלם.
עכשיו אני כמו כל אחד מכם. כיף.

דובי
דובי
09/05/2015 17:40:29

דורון שלום,

דמי ההרשמה והפיקדון שהעברת התקבלו והפעם אושרו. תודה רבה.
מצ"ב הוראת קבע לתשלום דמי חבר חודשיים.
שים לב בבקשה שדמי החבר אינם כוללים השתתפות בתקופת הפלייאוף אלא מהווים תשלום מאוחר לעונה הסדירה.
לאור תרומתך החיובית לאתר פטרנו אותך מתשלומי ריבית וקנס.

תומר שור
תומר שור
09/05/2015 19:55:13
Reply to  דובי

מה הסטטוס לגבי כסף מונופול?

דובי
דובי
09/05/2015 20:06:21

עובר לסוחר העיוור

Mel
Mel
09/05/2015 17:36:01

Trying my new IPAD for the first time
(Got it as a gift for Mother a day..(

דורון האסטבן
דורון האסטבן
09/05/2015 17:36:02

גם חושב כמו רון או מקווה.
פרקינס הוא רחב ועבה פיזית, ורק גאונים יחידים בעולם
גילו את טקטיקת המשחק הגאונית הסודית שלו,
2 עברות בדקה, ועוד שנשגב מבינתי להבין.
וברצינות שכחתי אותו במשחק הזה ולא שותף כי אולי כי הוא איטי מידי.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
09/05/2015 17:37:22

מזל טוב זכית (קיבלת) באיי פד מנחם

Mel
Mel
09/05/2015 17:37:47

Where is my pic?
Iguess iPad does not let me…

דורון האסטבן
דורון האסטבן
09/05/2015 18:11:00

העברתי דמי השתתפות חודשיים הבנתי שלחצי גמר ולגמר
יש תוספת תשלום, בסדר גמור.
עכשיו אני לא נבדל מאף אחד פה.
אגודת התמימים.

בן מהאתר הישן
בן מהאתר הישן
09/05/2015 18:30:59

מנחם , מה לקנות לך ליום האם?

בן מהאתר הישן
בן מהאתר הישן
09/05/2015 18:32:01

ואני חותם על זה שזוזו יותר גברי מרוב חברי הצוות

jojo
jojo
09/05/2015 18:39:58

אולי די עם זה? לא ברור מה בדיוק ישכנע אותך (ולמה צריך בכלל לשכנע). אתה רוצה תמצית של הפרק האחרון של "האנטומיה של גריי"? המלצה על קרם לחות? תיאור של השדרוג שחל בכנפיים של אולווייז?
אנחנו ב-2015. נשים מצביעות, נוהגות, וגם רואות כדורסל. די.

דובי
דובי
09/05/2015 18:50:45
Reply to  jojo

ג'וג'ו, זה רבין. שמחה עושה לו רע.
קבלי את הכלל – ככל שהוא מדבר יותר מגעיל, המצב באתר יותר טוב.

e
e
09/05/2015 19:28:02
Reply to  דובי

+1

מאוריציו
מאוריציו
09/05/2015 19:51:53
Reply to  דובי

בחיי שצריך לכתוב על התופעה הזאת איזה מחקר פסיכולוגי

גיא
גיא
09/05/2015 19:55:11
Reply to  jojo

בעיר מחוזא, שעל גדת החידקל, ישב רבא, ראש ישיבת פומבדיתא, והיה מלמד משפט תלמוד. כאשר פנה עליו הרב פפא בשאלה אודות הטרולים שמוצאים דרכם גם לפינות החמד של המרשתת. תשובתו לרב פפא הייתה פשוטה וחכמה:
"בוצין בוצין מקטפיה ידיע."
דלעת דלעת מגידולה ידועה. או במילים אחרות –
רבין (או בן מהאתר הישן, או כל כינוי שלא יהיה), טרול נולדת וטרול תשאר.
(שוכני האתר כבר קראו בעבר אודות רבא והדלעות, אבל נראה לי מתאים לשתף גם את jojo)
ולצפות מטרול שיהיה כל דבר אחר למעט טרול,
זה חסר תוחלת.

מנחם מור
מנחם מור
10/05/2015 1:58:46
Reply to  גיא

אוויל נשאר אוויל ?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/05/2015 18:53:22

כמה נקודות לסדרה ולמשחקים הבאים:
שיקאגו:
1. אם תיבודו הולך להגביל את הדקות של רוז לפחות מ35 – שיפרד לשלום מהסדרה.
2. באטלר וגם רוז צריכים להפעיל יותר את השחקנים מסביבם, בטח בדקות כמו במחצית הראשונה שהם התקשו לקלוע מחצי מרחק ומה3, דאנליבי-מירוטיץ'-גאסול יכולים לספק אחלה נקודות.
3. באטלר הביא את לברון לאחוזים גרועים מהשדה אבל שחקני קליבלנד בדגש על דלבדובה וסמית היו שם כשצריך, ככה שההגנה של שיקגו צריכה להתרכז לא רק בלברון.

קליבלנד:
1. הם נחו הרבה לסדרה הזו ולכן ההשפעות של הרוטציה הקצרה עדיין לא נראות ונותנות אשליה של "הנה אנחנו מסדרים יופי בלי לאב". אני מציע לחכות למשחק 4-5 ואז נראה.
2. קיירי אירווינג מסיים משחק פליאוף עם 0 אסיסטים ואחוזים גרועים מהשדה, ועדיין שיחק כמעט 40 דקות. זה רק מראה כמה בלאט פשוט לא מאמן אלא נותן לדברים לקרות מעצמם. למה דלאבדובה לא משחק יותר?
3. בקליבלנד כנראה עדיין לא למדו איך להשתמש בלברון בדקות האחרונות. הוא לוקח את הכדור מהשניה הראשונה של ההתקפה ולרוב לקראת סוף ה24 מנסה לחדור\לזרוק. בשביל זה יש לקליבלנד רכז שידאג לתת ללברון את הכדור בזמן ובמקום הנכון ושחקנים שירווחו, לברון לא צריך להיות 24 שניות עם הכדור ולהגיע לסוף שעון עייף.
ושוב בלאט – מה עם איזה תרגיל?

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2015 20:58:09

מייק דאנליבי היה נהדר במשחק ובכלל מראה יכולת נהדרת בפלייאוף.
דאנליבי ורדיק, שחקניו של קואץ' קיי בעברם (גם ריברס הבן והגופה של קיירי שהיה פצוע בעונה היחידה שלו הם בלו-דגילס לשעבר) עושים הרבה כבוד לתפקיד הקלע הרגוע עם השביל בצד והידית הקטלנית.

מתן גילור
09/05/2015 21:01:24

נכון, רק שדאנליבי גם תוקף לא מעט את הטבעת.

עגל
עגל
09/05/2015 21:38:57

ראיתי אותך בסרטון מהחתונה של ליצ'י ? איכות התמונה לא היתה משהו. אתם רקדנים אחד-אחד. צחקתי בקול !

no funny shtuff
no funny shtuff
09/05/2015 22:39:04
Reply to  עגל

כן.. היתה חתונה מעולה..
דורית ביקשה שנרקוד גם באירוע הסיום של להקת גלים. היא כמו פופוביץ, אי אפשר להגיד לה לא, אבל לזה בטוח נסרב..